Her vil vi publisere klubbens info skriv og nyheter

Nytt 27.5.23

Klubben prøver å få til et sammarbeid med de andre Skandinaviske klubbene. Dette har vi nå fått på plass med den Danske klubben. Vi vil dele erfaringer, tilby de vennskaps kort og planlegger et felles treff sommeren 24 på Løkken Vestkyst Camping. Det vil også være mulig for våre medlemmer å dra til Danmark på deres treff, like så for deres medlemmer å komme på våre treff. Videre planer og tanker vedrørende dette sammarbeid vil bli utviklet etter hvert.


Nytt 26.5.23

Klubben har nå fått på plass en avtale med en servic mann på bobil og campingvogn, han vil hjelpe våre medlemmer med deres problemer. Har du et problem eller bare et spørsmål til han ? send en mail til : teknisk@adriaklubben.no


Info 01.23   (Januar23)

Her kommer Adria Club Norge sin første info, vi håper denne vil belyse de fleste av deres uvitenhet om klubbens fremdrift.

Vi har nå kommet godt i gang med arbeidet, hjemmeside er på plass, fb side er på plass, avtaler med samarbeidspartnere er på plass, avtale med leverandør der dere bestiller direkte er på plass og bank konto i DNB vil komme på plass i løpet av neste uke. (håper vi)

Vi har hatt og har en god dialog med lederen for Adria importøren i Sverige, de vil komme til å hjelpe oss videre i oppstart prosessen og den daglige drift.

Vi har sendt ut infoe-post til alle Adria forhandler i Norge med spørsmål om å få inn infobrosjyre, plakat og profilerings produkter for direkte salg. Vi vil også tilby forhandlerne en egen side på hjemmesiden til markedsføring. Det kan bli mulighet for medlemsrabatt i utstyrs butikkene til enkelte av forhandlerne, dette kommer vi tilbake til i neste info.

Vi vil prøve å stille på forhandler messer, men der trenger vi nok hjelp fra lokale medlemmer. Kunne du tenke deg å hjelpe ? send oss en mail på ; post@adriaklubben.no  Vi vil ordne alt det praktiske. Vi kommer til å ha vervekonkurranser på sikt, i første omgang blir det et flaks lodd for hvert nytt medlem. Husk da å skrive ditt medlemsnummer i kommentarfeltet ved innmelding.

Vi har fått på plass klubb leder, nest leder, avtale ansvarlig og ansvarlig for medlemsregistrering og medlems kort. Vi ønsker oss to styremedlemmer, frister dette send en mail til ; post@adriaklubben.no

Da klubben er i startfasen og kostnadene er kommet behøver vi medlemmer, vi vil sette utrolig stor pris på noe hjelp med dette. Vi rekker ikke over alt så den type hjelp er nødvendig. Ønsker og gode ideer/tips sendes til; post@adriaklubben.no

Klubben vi ha offisiell grunnleggelses dato 10.6.23, da regner vi med at alt er på plass og styret vil inntre. Stiftelsen vil foregå på Valevåg Camping og Hyttetun, dette blir i sammen med Bürstner Club Norway sitt årsmøte.  Grunnen til dette er at vi som starter klubben også startet den klubben og har drevet den. Vi går nå ut derfra og over til Adria Club Norway.


Info 02.23 (mars 23)

Er vel på tide å sende ut litt informasjon om klubben og dens utvikling.

Klubben er nå godkjent av Adria, som en offentlig Adria klubb.

Vi startet forarbeidet med klubben i midten av Januar 23. det var da intens jobbing i 6 uker for å få alt på plass, vi måtte jo ha; hjemmeside, bankkonto, medlemskort og ikke minst medlemmer. Hjemmeside fikk vi endelig på plass i begynnelsen av februar, og et par uker sener var konto på plass og medlemskort klar. Trodde vi, viste seg at her ble det utfordring, men den løste vi med en midlertidig ordning. I starten måtte vi låne nettbutikken til Bürstner Club Norway og deres bank konto, alle innbetalinger dertil er overført til oss og vi har avsluttet det samarbeidet. Fb siden vi opprettet har tatt helt av, minuset er at fleste parten ikke er medlemmer i klubben. Dette vil vi nå gjøre noe med, vi har opprettet en egen side kun for klubbens medlemmer. Her vil tilbud fra forhandlere ligge med kodene, enkelt å handle da, vi har knyttet til oss en service mann på bobil og campingvogn som vil hjelpe med de problemene dere har/får. Dette blir på den lukkede siden.

Her vil vi også legge ut intern klubbinformasjon som ikke kan legges ut åpent.

Dere kan også legge ut innlegg om campingplasser, bobilparkeringer og ellers det dere finner relevant for medlemmene.

Mars var for klubben en super måned, vi fikk 86 nye medlemmer registrert, det totale antall er nå (1.4.23) 98 innmeldte biler/vogner. Personantall blir jo nesten det doble.

Vi har nå gavekort i nettbutikken, er der noen dere kjenner som dere ønsker skal prøve klubben kan dette kjøpes.

Det er opprettet kontakt med den Svenske klubben, her håper vi å få i stand et samarbeid i fremtiden.

Har du ledsager, og denne vil inn i Fb gruppen så må navnet sendes inn for registrering i medlemslisten. Medlemskapet er familie medlemskap.

Fremover nå vil vi konsentrer oss om kommende treff og medlemsøkning. Vi vil komme med vervekonkurranse etter hvert. Det er opprettet album på vår hjemmeside der dere kan presentere bilene/vognene deres, send da bilde med navn/medlemsnummer til : post@adriaklubben.no

Vår nye face book side som er kun for medlemmer finner dere på : (2) Adria Club Norge | Facebook


Info 03.23 (april 23)

Medlemskort;

Vi må bare beklage at det tar tid med å få ut medlemskortene, dette er et resultat av problemer med kortprinter, leveringstid på kort og flere innmeldinger enn vi hadde bereknet. (Noe som selvfølgelig er bra) Grethe arbeider på spreng for å få alt ordnet og kortene ut så snart som mulig.  Frem til kortene kommer kan dere bruke kvitteringen som bevis på medlemskap. Et tips jeg vil komme med når kortet er mottatt, ta bilde av kortet, da har du det tilgjengelig på mobilen til enhver tid. Enklere når dere må oppgi medlemsnummer.

Avtaler;

Som dere har sett på Fb har klubben signert for en del nye avtaler den siste tiden. Sist ute var ViaNor i Sverige. Vi legger ved en komplett avtaleoversikt og medlemskoder. Skulle det mangle noe er det bare å ta kontakt på ; post@adriaklubben.no

Skulle det være plasser dere ønsker vi skal prøve å få avtale hos, send en mail til William på; avtaleansvarlig@bürstnerklubben.no  Han arbeider med avtaler parallelt for begge klubbene.

 

Fremgang i klubben;

På de to månedene siden vi startet arbeidet med klubben har der skjedd ganske mye, vi har fått mange gode avtaler, vi har fått inn over 100 biler/vogner i klubben noe som tilsier over 200 personer, vi er i startfasen med et samarbeid med den Svenske klubben og selger vennskaps medlemskap til deres medlemmer. Det blir klubbens første treff, etablerings treffet 9-11.6. Klubben skal være tilstede på Hagen Caravan sin forhandlermesse i juni. Vi håper også å kunne stille med mannskap på caravanmessen til høsten. Ønsker du å representere klubben på messen? Send en mail til ;post@adriaklubben.no  Vi trenger to som kan stå på stand under hele messen. Vi dekker bobilparkering.

Treff;

Klubben ønsker å avholde treff dersom dette er av interesse for medlemmene, derimot har vi ikke den store lokalkunnskapen på alle plasser i landet der vi har medlemmer. Ønsker dere treff, da trenger vi hjelp. Dere finner selv ut hvor og når dere ønsker treff, send oss denne info sammen med et eventuelt programforslag. Vi hjelper med det praktiske som booking, markedsføring ol.

Etablerings treff;

Vi har sendt ut invitasjon til alle medlemmene angående treffet på Valevåg 9-11.6 . Dette blir som dere vet klubbens første forsøk på treff, og vi hadde et håp om god deltagelse fra våre medlemmer. Det skal etter medlemslisten være 30-40 medlemmer som vil ha under 4 timers reis til Valevåg, mange av disse hadde vi håpet ville melde seg på. Derimot er det fremdeles noen dager igjen til påmeldings fristen som er 18.5. Denne er satt av campingen og er endelig. Vi vil bare få oppfordre der til å bli med, det vil være både kjekt og nyttig, vi legger til rette for at også barnefamilier skal kunne delta. Det vil bli musikk oppe ved puben som har uteservering, fredag og lørdag kveld, det vil bli førstehjelp kurs lørdag formiddag med Stord Røde Kors. For de som ønsker det vil det bli felles middag lørdag kveld, her er det hemmelig 2retters meny. Garantert meget god mat. Dette treffet er rimelig å delta på, overnatting koster kun 200.- pr bil/vogn, inkludert strøm. Middag koster 300.- pr person.Det vil også bli lotteri med flotte premier gitt av våre samarbeids partnere.

Så vurdere du/dere å bli med??? Gå i nettbutikken og meld dere på mens det er plasser igjen. Vi sees på Valevåg til en super helg.

Diverse;

Vi har nå fått inn medlems merker, disse selges til kostpris i nettbutikken, pris er også her inkludert porto.

Det er som dere vet mulig å kjøpe mange fine produkter med klubbens logo til hyggelige priser. Vi vil oppfordre dere alle til å benytte muligheten til å handle fra vårt sortiment, da reklamerer dere for klubben ved bruk og støtter klubben med 40.- pr kjøpte produkt.

Skal dere til Valevåg treffet? Da er det ekstra kjekt for oss om dere har og bruker klubbens produkter. Det vil bli rabatt på alle produktene i begynnelsen av neste måned. Rabattkode sendes ut når det er klart.

Vi vil også oppfordre dere alle om å bli med i klubbens Facebook gruppe, der kommer alle nyheter først. Der vil vi også få inn en service mann fra en av leverandørene som skal bistå med løsning på problemer. Gruppen har navn; Adria Club Norge, husk medlemsnummer.

Produktene finner dere her; Produkt oversikt | Adriaklubben.no